• + 4 0733 054 045
  • office@criaso.ro
  • Despre noi

    Încă din anul 2009 CRIASO s-a străduit, și a reușit să câstige o bună reputație în domeniul construcțiilor civile și industriale. Acest lucru s-a realizat datorită bunei calități a serviciilor oferite, a relației de respect reciproc față de clienți, furnizori și față de colaboratori.
    Compania își desfășoară activitatea în orașul Râmnicu Sărat, județul Buzău, str.Victoriei, nr. 130-132.
    La acest punct de lucru se desfășoară activități de comerț cu amănuntul: componente pentru instalații termice și ventilație, instalații de climatizare, de ventilație, instalații sanitare, marca IMMERGAS, NOCCHI, SPERONI, VIESSMANN, AURATON.
    Prin atenta supraveghere a proiectelor în care este implicată, prin calitatea oamenilor care își desfășoară activitatea în cadrul acestei companii și prin profesionalismul celor care contribuie la realizarea proiectelor, se garantează finalizarea acestora la termen și în condiții corespunzătoare din punct de vedere al HSNQ (Health Security and Quality).
    Fondată pe următoarele principii: integritate, calitate și încredere, compania menține aceste standarde prin propriile idealuri: satisfacția clienților, respect, munca în echipă, calitate, entuziasm, profesionalism, siguranță și profit.
    Succesul a adus stabilitate financiară companiei și experiența necesară în realizarea proiectelor de diferite nivele de complexitate.
    Din punct de vedere al protecției mediului, compania a adoptat o politică responsabilă vis-a-vis de reciclarea deșeurilor și economia de energie.
    În afară de construcțiile civile și industriale, compania mai este specializata în:
    – execuția de instalații termice;
    – centrale termice;
    – instalații de alimentare cu apă și canalizare;
    – instalații sanitare;
    – stații de tratare și epurare a apei;
    – instalații de ventilare și climatizare;
    – instalații electrice;
    – service;
    – proiectare.

    Având în vedere performanțele și experiența, acumulate până în prezent, precum și exigentele clienților, conducerea companiei se angajează să implementeze și să îmbunătățască continuu un Sistem Integrat de Management în conformitate cu cerințele SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005 si OHSAS 18001:2007.
    De asemenea se angajează să furnizeze produse și servicii conforme, să prevină poluarea, să reducă sau să elimine riscurile legate de sănătatea și securitatea muncii, să respecte cerințele legale și de reglementare precum și oricare alte cerințe suplimentare identificate de companie.
    Orientarea către client-satisfacția clientului este cea mai importanta coordonata a performantelor companiei.
    În acest sens în cadrul CRIASO conducerea se asigură că cerințele clientului sunt îndeplinite, în scopul creșterii satisfacției acestuia.
    Astfel orientarea către client reprezintă o preocupare permanentă a fiecarui angajat.
    Pentru stabilirea obiectivelor companiei și pentru asigurarea calității serviciilor și produselor oferite, precum și a proiectelor în care este implicată, se iau în considerare următoarele:
    Necesitățile curente și viitoare ale pieței;
    – Constatările relevante ale analizelor efectuate asupra activității companiei;
    Performanțele actuale ale proceselor și produselor curente;
    Nivelul de satisfacție al părților interesate;
    – Rezultatele autoevaluărilor;
    Analiza competitorilor;
    – Resursele necesare pentru satisfacerea obiectivelor.

    A fost inițiat un proces de monitorizare și măsurare a satisfacției clienților, în care colectarea informațiilor referitoare la relația cu clientul se face din mai multe surse.
    Aceste informații sunt analizate, rezultatele analizei fiind utilizate în scopul îmbunătățirii performanțelor companiei.